• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Helt förkrossad! råd??

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Skönt att det löste sig Myra. Jag har 2 olika handläggare som ”alltid” sköter mina inkassoärenden och dom är alltid hjälpsamma :) dock är Svea extremt snabbt att skicka till kfm men det har alltid ordnat sig för mig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 636
Mottagna reaktioner
7 050
Poäng
4 807
Skönt att det löste sig Myra. Jag har 2 olika handläggare som ”alltid” sköter mina inkassoärenden och dom är alltid hjälpsamma :) dock är Svea extremt snabbt att skicka till kfm men det har alltid ordnat sig för mig.

Ja det är jätteskönt, men är fortf medtagen av samtalet igår. Inte så mkt pga att han som svarade i telefon var så arrogant utan mest för att jag fick ett sånt hårt slag under bältet. Att man tror att de sagt en sak och det är det som ska gälla (att de inte kommer skicka till Kfm) och sen ringer man för att meddela att man ska betala och fått höra att det redan gått till Kfm och att 10 000 kr måste in för att de ska dra tillbaka. och att han var så envis och sa att om jag tycker att något är felaktigt för jag klaga till Kfm. OM jag tycker att något var felaktigt!!! och att han sa några gånger att Nu kommer jag inte lyssna mer på dig. Han ville inte koppla mig till handläggaren heller. De tär tur att jag hade hennes nummer i ett brev.
Käkar huvudvärkstabletter sen igår!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp